Bejelentkezés: +36 20 354 1927 info@praxistordai.hu

Hétvégi Fogászati és Szájsebészeti ellátás

Bejelentkezés szükséges: +36 20 35 41 927

Amennyiben a vonal foglalt illetve nincs válasz, néhány percen belül visszahívjuk.

A fogfájást az egyik legkellemetlenebb fájdalomtípusnak tartják. Sok esetben a fogászati panasz felépülése gyors, a kínzó fájdalom akár órák alatt kibontakozik, és egy egész hétvégét vagy szabadságot tönkretehet. Az intenzív fájdalom mellett számos olyan szájüregi elváltozás létezik, amelynek orvosi vizsgálata nem várhat a „következő” munkanapig. Ugyan ritkán, de egy fog eredetű gyulladás akár életet veszélyeztető állapotba is torkollhat. Ha a szájüreg illetve arc területén gyulladás jeleit tapasztalja (fájdalom, duzzanat, meleg tapintat, pirosság), érdemes orvosi segítséghez folyamodni.

Rendelőnkben sürgősségi fogászati ellátást szabad kapacitás függvényében biztosítunk. Hétvégi rendelésünk nyitva tartása minden hónapban változik, ezért kérjük kedves pácienseinket, érkezésüket telefonon előre jelezzék.

Hétvégi rendelési napokon „halasztható” fogászati problémáinak megoldását is vállaljuk. Fogmegtartó kezeléseket és foghiányok pótlását előre egyeztetett ütemezés szerint munkaszüneti napokon is elvégezzük. Hétvégi fogászatunk elsősorban azon kedves páciensek számára tartjuk fenn, akik hétköznapi elfoglaltságaik miatt csak hétvégén tudnak megjelenni rendelőnkben, illetve csak rövid időszakra tartózkodnak itthon.

fogászati szűrés

surgosseg

Hétvégi fogászati rendelésünk bejelentkezést követően érhető el.

Rendelőnkben nincs non-stop fogászati ügyelet.

Hétvégi rendelési napjainkról kérjük érdeklődjön telefonon.

Kérjen időpontot!

Elérhetőségek