Bejelentkezés: +36 20 354 1927 info@praxistordai.hu

Fogászati és Szájsebészeti Ügyelet / Hétvégi Fogászat

Bejelentkezés szükséges: +36 20 35 41 927

Amennyiben a vonal foglalt illetve nincs válasz, néhány percen belül visszahívjuk.

A fogfájást az egyik legkellemetlenebb fájdalomtípusnak tartják. Sok esetben a fogászati panasz felépülése gyors, a kínzó fájdalom akár órák alatt kibontakozik, és egy egész hétvégét vagy szabadságot tönkretehet. Az intenzív fájdalom mellett számos olyan szájüregi elváltozás létezik, amelynek orvosi vizsgálata nem várhat a „következő” munkanapig. Ugyan ritkán, de egy fog eredetű gyulladás akár életet veszélyeztető állapotba is torkollhat. Ha a szájüreg illetve arc területén gyulladás jeleit tapasztalja (fájdalom, duzzanat, meleg tapintat, pirosság), érdemes orvosi segítséghez folyamodni.

Rendelőnkben hétvégénként és munkaszüneti napokon sürgősségi fogászati ellátást biztosítunk. Ügyeleti rendelésünk nyitva tartása és ügyeletes orvosunk elérhetősége minden hónapban változik, ezért kérjük kedves pácienseinket, érkezésüket telefonon előre jelezzék. Aktuális hónapi elérhetőségünket a lenti táblázatban foglaljuk össze.

Hétvégi rendelési napokon „halasztható” fogászati problémáinak megoldását is vállaljuk. Fogmegtartó kezeléseket és foghiányok pótlását előre egyeztetett ütemezés szerint munkaszüneti napokon is elvégezzük. Hétvégi fogászatunk elsősorban azon kedves páciensek számára tartjuk fenn, akik hétköznapi elfoglaltságaik miatt csak hétvégén tudnak megjelenni rendelőnkben, illetve csak rövid időszakra tartózkodnak itthon.

fogászati szűrés

surgosseg

Sürgősségi fogászatunk nyitva tartása 2019 január 2-ig szünetel. Első rendelési napunk 2019 január 3.

Hétvégi nyitvatartásunk január hónapban az alábbi képpen alakul:

Munkaszüneti Nap Nyitvatartási Idő Ügyeletes Orvos
2019.01.05. nyitva Dr. Tordai Bálint - szájsebész
2018.01.19. nyitva Dr. Tordai Bálint - szájsebész

A táblázatban fel nem tüntetett munkaszüneti napokon hétvégi rendelést nem tartunk.

Kérjen időpontot!

Elérhetőségek